Saturday, April 20, 2013

london boy














24 comments:

  1. uwielbiam tego typu spodnie!:)

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz!! :) Super set! /esobiech.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz :) a spodnie są rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  4. Wow ! Wszystko jest genialne , zwłaszcza koszulka Boy London !!! Cała stylizacja jest zajebista ! ;)

    ReplyDelete
  5. luzna i wygodna a zarazem świetnie wyglądająca stylizacja:)
    pozdrawiam z Liver:)
    Alex

    ReplyDelete
  6. Świetny komplet. Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  7. Super :)
    Bluza mi się bardzo podoba :))

    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    ReplyDelete
  8. HELLO BEAUTIFUL! Today by chance I have known your blog, and as always I say; between sisters bloggers should be supported and I already I have given my support joining your community of followers! It was a surprise, I see that each time there are blogs of high quality I do not know and I am pleased to have found! I invite you to my own, I hope you like it and encourages you to give me your support! We keep in touch! Good luck and very grateful for your new friendship!KEYKOAMODEL.

    ReplyDelete
  9. Śliczny outfit:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja :)
    Supe wygladasz!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Heyy, coool leather jacket!!

    Would be lovely if you visit me on my blog too!
    Love,
    Alex

    ReplyDelete
  12. you look so cute and happy in your pictures! Love the jacket!

    www.nerdlybeautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Very cool t-shirt! Great post I like your blog. Maybe you can visit my blog and follow me.

    xoxo

    ReplyDelete
  14. Świetny blog!
    Obserwuję i licze na to samo. :)
    swiatgalaxy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetny zestaw, bardzo podoba mi się całość, ale spodnie najbardziej !

    ReplyDelete


  16. Co się dzieje? Jestem Steven. Myślę, że Twój blog jest super. Jestem po. Mam nadzieję, że można sprawdzić na mojej stronie: http://www.the-proverbs.blogspot.com i obserwuj. Dzięki porozmawiać wkrótce :)

    ReplyDelete
  17. Ramoneska to moja ulubiona część garderoby w ostatnim czasie. Jej uniwersalność podkreślilas tymi spodniami!! Super!

    ReplyDelete
  18. uwielbiam takie zestawy luźne portki ramoneska i trampeczki jak dla mnie rewelacja :)

    ReplyDelete
  19. super stylizacja!

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. fajny look! gdzie kupiłaś spodnie i bluzkę? są mega :D

    ReplyDelete
  21. spodnie w pull and bear a koszulka ebay

    ReplyDelete