Friday, November 16, 2012

Love my denim shirt




             
top

                                              Spodnie: TopShop
                                             Jeansowa koszula: Stradivarius
                                             Buty: Primark










                 
                                          Spodnie: TopShop
                                          Jeansowa koszula: Stradivarius
                                          Buty: Primark

Dzisiaj postanowiłam zrobić kilka zdjęć w domu.Na zewnątrz jest zimno brrr wiec nie chce mi sie wychodzić.Wiem zdjecia nie są najlepszej jakości (zbieram na profesjonalną lustrzankę, a może poproszę Swiętego Mikołaja?  lol).Dzisiaj zrobiłam następujący outfit: moja ukochana dzinsowa koszula i skórzane spodnie.

13 comments:

  1. Naszyjnik robi dużą robotę! :)

    Muszę Tobie coś powiedzieć- mikołaja nie ma, więc nie wiem co z Twoją lustrzanką będzie :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurcze wiec lustrzanke sama sobie musze sprawic:)

      Delete
  2. Bardzo fajny zestaw, ja bardzo często sie tak ubieram ;) mam podobna koszule buty i spodnie lol
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  3. koszula bardzo fajna;) a naszyjnik dodaje uroku:)

    ReplyDelete
  4. Denim shirt and those boots are great combination :)
    Thank you for lovely comment, have a nice sunday...

    ReplyDelete
  5. Such a great look! I love this.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. http://nieogarnietaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. fajne zdjęcia i zajebiste buty ! >.<
    zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete
  8. Super koszula!! mam ją na mojej liście zakupów już dłuższy czas i jakoś nie mogę znaleźć TEJ idealnej. Ale się nie poddaje i będę szukać do skutku :D

    ReplyDelete